Одеська сотка 2016

/ Просмотров: 675

Rower Rally Odesa Sotka - sto kilometrow. 9 kwietnia 2016 roky, Ukraina, miasto Odessa.

 

Збори на сотку зайняли не багато часу, більше часу зайняло все згрупувати для фотографії.

Одеська сотка планується далеко за пів року до початку. Я зареєструвався ще у листопаді, а дехто в серпні 2015 року - це все на Одеську сотку 2016.

Як завжди Сотка є початком сезону, тому більшість там викатує свої перші сто кілометрів.

8 квітня 2016 на станції Черкаси завантажилося 18 велосипедів та ще осіб 5 підтримки. Інші 5 осіб поїхали раніше до Одеси.

В нашому вагоні майже все забито велосипедами та якимись підозрілими особами з бородою. 

На запитання що велосипед трохи гойдається - пролунала пропозиція від велопасажирів із Києва придавив його іншим велосипедом. Але на допомогу прийшла подушка, на якій MXM лижав всю дорогу.

Іванич - твій велосипед в потязі спав на подушці!

У вагоні як завжди хороша атмосфера та гарячий чай.

Максим із номером Одеська сотка 0282

 

Ранкове прибуття в Одесу та загальне фото для магніту.

Одеська сотка 2016 вокзал

Ніхто не знає як доїхати до місця старту,хоч всі приїжджають не перший рік в Одесу.  Аби не такий ранній підйом та шосейний велосипед - прокатав би я по правильним вуличкам Одеси.

Інфобокс Одеса

Дорогою до парку ім. Тараса Шевченка.

Долар купівля 25, продаж 26.2, євро купівля 28.2, а продаж за 29.6.

Місце старту Одеської сотки традиційно в парку ім. Тараса Шевченка. 

В самому парку запах цвітіння абрикос та вишень добавляється весняним море.

В далеченні іде (пливе) маленький буксир Люба.

На місці старту спробуй знайти велосипедиста в синій куртці та сірому шлемі - нічого не вийде.

старт Одеська сотка

З кожним роком все більше велосипедистів їдуть у шоломах, вже не кожний другий чи третій в шоломі, а навпаки, кожен десятий без шолому. 

Хоча група із Черкас стала ближче до голови, але після старту в голові не опинилася. До виїзду на Велику Арнаутську після рельси-рельси більшість розгубилася. І куди вони пропали всі? До автовокзалу, де офіційне місце старту і звідки починає рахувати годинник я залишився із Артемом та Максимом. Позаду, десь там у хвості шосери із Черкас знімали відео та фотографувалися, хоча жодного відео і фото в інтернет не виклали. 

По Одесі постійно утворювалися велокорки (велосипедні "пробки") - це щось на зразок автомобільних корків, але веселіше і без фа-факання. Найбільший велокорок утворився на спуску на міст автовокзалу.

На виїзді із Одеси Артем розпочав спринт, чим розіграв апетит Максиму, мені лише приходилося наздоганяти та в деякій мірі садити на колеса. При цьому спринту пульс зашкалював за 180 уд/хв. Це все тривало від 2-го кладовища до Конюшинового місту (клеверний міст). Після виїзду на міст проти вітру азарт у Артема пропав, але він з’явився у Максима, якому лікар заборонив потіти (будь-які фізичні навантаження). 

На розвилці Два Стовпи заїхали у пробку з автомобілів. Це те місце коли автомобілям не просто проїхати, а між ними проповзають ще кілька тисяч велосипедистів. Щось організатори не доопрацювали. Всі дороги від парку були слабо перекриті. 

Перший невеликий привал по воду за Великим Дальником. Дивним чином обганяють МТБешники із Черкас. Як? Чому? Виходить що спринт по М05 був повним безглуздям? До першого КП їдеться легко, вітер з лівої сторони, трохи попутний, тому швидкість 170 уд/хв. на одному із підйомів обганяє Віталька на карбоні, але ми із Артемом не поспішаємо, чекаємо Санька. Щоб яку 2015 році докотити МММММ до фінішу на колесі. Але Саньок, як виявилося, хитро нас об'їхав.

Перед Мирним 

Хлопці покидають свого друзяку

Ось так проїжджають мимо Максима його вірні друзі і не допомагають. 

Не пряма мова Іванича: Что-то здесь я не понял. Максим катит велик, а Алекс и Филка спокойно едут впереди. Ну я то уже знаю, что Максим прокололся на трассе. Ну и почему он идёт, а дружбаны катят неспеша ? Не совсем понятно.

А відповідь проста - Максим чекає мотоцикліста, щоб він його підвіз до КП, попросту - шлангування (шланг - особа, яка не хоче працювати або ухиляється від крутіння педалів чи веденню групи на колесі).

Або, він любить позувати перед камерою.

Татаров Максим на Джаінті

Татаров Максим на Giant

КП 1 в селі Мирне. На КП зустріли частину наших МТБ-шників, які весело пили чай та їли бублики. Тому після реєстрації відправилися в дорогу.

СМС від Velorally  - Ваш час на проміжку "Старт-КП-1": 1 год 16 хв. (12:04).

Сегмент Страва "Подъём от Мирного" за селом Мирне - довжина 900 метрів, 6% градієнт та 52 метрів висоти. Я спробував пройти на швидкості, але чомусь всі хто чіплявся за колесо швидко здувалися вітром, а попереду не було кому сісти на хвоста. Тому самостійно викотив на гору проти вітру на пульсі 180 уд/хв. 

segment/6996788

На рівнині добрав Назар, а на спуску докотив і Артем. 

По дорозі нас хвилювало два питання: як нас обігнали МТБ (Черкащини на МТБ) та чи буде борщ на КП-2 Мар’янівна.

Вся дорога від Мирного і до Санжійки проти вітру. 

Дорога наскільки стала розбитою, що скоро там можна буде поховати групку велосипедистів, так що навіть гору не буде. 

На КП-2 Мар’янівна - лише бутерброди із сиром, ковбасою, шинкою та салом.

КП-2 Марянівка

А де борщ на КП Марянівка?

На цьому КП-2 Саня з'їв не правильного бутерброду із ковбасою. 

СМС від Velorally  - Ваш час на проміжку "Старт-КП-2": 2 год 16 хв. (13:04).

Після КП-2 обіцяли в селі Доброолександрівка годувати кашою від ресторану, але привалу із кашою ніде не було. В один момент відпав Артем. Тому далі крутили із Назаром. На зупинці по бутерброду із чаєм в с. Барабой наздогнав зірка папарці - Максим.  Але не довго ми із ним котили в групі, він поспішав на уху в парку 411 батареї.

Між Мирним і Дальником я завжди когось катав на колесі, або сідав на колесо до Назара. Пульс не опускався нижче 160 уд/хв., я знав, що від такого скоро ноги стануть ватними і не будуть крутити, але поки вони крутили до КП-3 за кашкою чи борщем.

На КП-3 Дальник нас зустріла кухня із запахом смаженої картоплі. Це були одні із кращих моментів сотки.

СМС від Velorally  - Ваш час на проміжку "Старт-КП-3": 3 год 23 хв. (14:11).

Дехто їде на сотку заради швидкості чи перемоги, а дехто, такі як ми, їдемо за - смачно поїсти, драйвово проїхати, нахапатися морського вітру і просто пофестивалити. Де ще можна в Україні зустріти одночасно більше двох тисяч (2 000) велосипедистів? Правильно - лише на Одеській Соткі. Хтось скаже, що і дома, можна поїсти. Можна, але після морського вітру та драйву вся ця кухня буде найкращою і найсмачнішою. Це ті моменти, коли сидячи на асфальті чи в траві, ти не будеш думати про те - де ти і що з тобою, а будеш смакувати останнім батончиком із чаєм з пластику. 

КП-3

Після КП-3 я трохи відстав, щоб попити води, в той момент Назар від’їхав. Після цього я вкручував своїм темпом із пульсом 135-140 уд/хв. Стало набагато легше в ногах, але важче "дупі" від дороги, яка схожа на лице третього президента України. Перед Чорноморським я підсів на колесо до нового шосейника Cannondale з гідравлічними гальмами Shimano BR805/785 Hydraulic Disc 140/140mm та групою Shimano Dura-Ace. Хлопець котив хороше по президентському лицю, а я на сидів на колесі. Щастя тривало не довго, в Олександрівці на спуску шосейник Cannondale з гідравлічними гальмами відпав. На підйомах у Малодолинському та Бурлачій Балкі дбавилося ще порція морського бризу (вітру 15-17 км/год).

В Чорноморці добавилися рельси-рельси які я проїжджав не як танк по москалях, а як балерина по канату. 

Довгоочікуваний фініш.

СМС від Velorally  - Ваш час на проміжку "Старт-Фініш": 5 год 07 хв. (15:55).

На фініші завжди потрібно встигнути за ухою, кашою та чаєм.

Фінішні фото

Назар Турган.

Назар Турган на фініш

 

інші поступово добавлятимуться.

 

Група на фініші в парку 411 батареї.

 

Після фінішу традиційно чай у Viessmann на дачі Ковалевського. 

Ітого

 

 

 

 

Оставьте комментарий!